Wellness by Lollo

Välkomna till min blogg som i huvudsak handlar om Wellness.. Låt dig inspireras!

Wellness

Publicerad 2016-10-22 13:28:03 i Forever products, Wellness,

Att byta ut ett mål mat någon gång är aldrig fel. Det gjorde jag i dag på jobbet med just Forever ultra. Blandade i lite bär och en halv banan, vätskan var nötmjölk från Ica!

 .
 
Får jag sen en liten dipp så tar jag ett mått argi+ och eftermiddagen på jobbet är räddad

Vid hemkomst masserar jag in axlar och ömma ben med heat lotion och låter den göra jobbet medan jag tittar på tv:n med fötterna insmorda även dom med heatlotion i ett fotbad.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en medelålders kvinna som är nyfiken på livet och vet att inget är omöjligt. I början på 2011 lämnade jag en destruktiv relation och i september samma år slutade jag röka. Ett nytt liv föddes och jag blev mer och mer intresserad av kost och hälsa samt livsstilsförändringar! År 2015 greppade jag en skivstång och blev såld direkt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela